دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید معراج سنچولی بنام تقدیر من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 فروردين 1395
بازدید : 146
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید معراج سنچولی بنام تقدیر من با کیفیت اورجینال

ترانه: سپیده جیحانی  آهنگ : معراج سنچولی تنظیم: افشین عباسی  میکس و مستر : پازل باند

دانلود آهنگ جدید معراج سنچولی بنام تقدیر من

Download New Music Meraj SanchouliTaghdire Man

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید معراج سنچولی بنام تقدیر من

به دنیایه منم برگرد به تقدیرم نشو راضی

بگو با دور شدن از من کدوم رویاتوم میسازی

منم باز اشتباه کردم منم که غرق این دردم

تو خیلی دوری از احساس من این حسو نمی فهمم

دلگیرم بی صدا دارم میسوزم از نبودنت

بی هوا هوا گرفته از سایه های رفتنت

محسن چاوشی خداحافظی تلخ

بی تو بودن برام یه حسی مثل گریه کردنه

چشمایه خیسمو ببین نهایت شکستنه

به دنیایه دانلود آهنگ جدید منم برگرد که برگردم به این دنیا

بزار تنهایی امروز تمام شه از همین حالا

چه درگیرم تو این قصه شکستم بی پرو بالم

رهایی عاشق پرواز منم که اول راهم

دلگیرم بی صدا دارم میسوزم از نبودنت

بی هوا هوا گرفته از سایه های رفتنت

بی تو بودن برام یه حسی مثل گریه کردنه

چشمایه خیسمو ببین نهایت شکستنه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com